Για αυτό το ιστολόγιο

Σκέψεις και δεδομένα που νομίζω πως βοηθάνε να βρούμε την πραγματική μας κοινωνική θέση ... και να αποκοπούμε απο τον ρόλο που θέλουν να μας επιβάλουν.
Ας πετάξουμε απο πάνω μας το "κουστούμι" που μας έχουν φορέσει. Δεν είναι στα μέτρα μας. Μας πνίγει.


Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Εχω έναν κεραμιδόγατο ...



   Εχω έναν κεραμιδόγατο ... σκέτο πρόβλημα. Καριόλης με τα όλα του. Είμαι σίγουρος πως έχει φυστικώσει πολλάκις ... αυτή την γάτα Ιμαλαίων. Εχω αποδείξεις. Επίσης είμαι σίγουρος πως το κωλόγατο είναι ... αθεράπευτος συριζαίος. Κάποια "γατοσχέση" διατηρεί προσφάτως και στην σκεπή του μεγάρου ... του Μαξίμου. Είναι ένα ανώμαλο ... γεμάτο βίτσια γατί. Κοιτάξτε τι βρήκα ... στο κινητό του !!! Σε αποκλειστικότητα σας αποκαλύπτω πως έντυνε ο ανώμαλος ... την διάσημη πλέον γάτα των Ιμαλαίων ... πριν κάνει τα αίσχη του ...
   
   Ο ύπουλος εκδότης και ο θλιβερός ηγέτης ... σήμερα νομίζουν πως σε εκείνο το ραντεβού της 4ης Ιουλίου του 2014 ... ήταν μόνο οι δυό τους και η γάτα των Ιμαλαίων !!! Γατάκια !!! Ηταν και ο δικός μου εκεί. Να και η σχετική απόδειξη ... τραβηγμένη απο την λεγάμενη των Ιμαλαίων ... 


   Οπως όλοι καταλαβαίνεται ... τις "χρυσές εφεδρείες" ... τις έχω στα χέρια μου ... 

- Και τι ακριβώς ζητάς Σταύρο ?
- Εγώ τίποτα !!! Ενας εκδότης δεν ζητάει ποτέ. Ο ηγέτης όμως ξέρει !!! Τι σκατά ηγέτης είναι ??
- Σταύρο ... με κολάζεις !!!

- Εγώ Σταύρο θέλω να "καθαρίσω" την διαπλοκή !!! Με τον τρόπο μου ...
- Αλέξη ... εμένα με θεωρείς διαπλοκή ??
- Ο ηγέτης δεν θεωρεί τίποτα !!! Τι σκατά ηγέτης είναι ?? Ο εκδότης οφείλει να πεί αν είναι με την διαπλοκή ... που θα "καθαρίσει" ο ηγέτης !! 
- Αλέξη ... με κολάζεις !!!

- Ακου Αλέξη ... τις εκλογές θα τις πάρεις ... ο γκαβός είναι τελειωμένος ... αυτή την στιγμή δεν χρειάζεσαι καμμία βοήθεια απο μένα. Η κουβεντούλα μας γίνεται ... για μετά.
- Ναι ναι Σταύρο ... να μην το κάψουμε απο τώρα το καλό χαρτί. 
- Αλλά Αλέξη μου ... μεταξύ κατεργαραίων ... ειλικρίνεια !!! Εχεις μιλήσει και με άλλους ??
- Με όλους. Και με τα συνεταιράκια σου στο κανάλι. 
- Φίδια Αλέξη μου ... φίδια !!! Θέλουν να με βγάλουν απ΄τη μέση. Ποιόν ?? Εμένα. Δεν έχουν υπολογίσει καλά ... οι αλήτες 
- Σταύρο ηρέμησε !!! Εχεις και κάποια ηλικία ... πάω να σου ετοιμάσω ένα σκέτο ristretto. 

   Ο εσπρέσο πούφτιαξε ο ηγέτης με τα χεράκια του ... κάπως ηρέμησε το ταραγμένο εκδότη. Ο ηγέτης, λίγες στιγμές πριν, είχε φοβηθεί για τα χειρότερα ... τόσο μεγάλη ήταν η ταραχή του εκδότη. Είχε συμβεί και αυτό το απρόοπτο με την θωρακισμένη λιμουζίνα που δεν την σήκωνε το γαμημένο το ασανσέρ !!! Να μας πάρει κανένα μάτι στα καλά καθούμενα. Και αυτοί οι τρείς εργάτες που μαστόρευαν σε ένα κτίσμα λίγα μέτρα διαγώνια απέναντι. Τους είχε πάρει μάτι ο ηγέτης λίγη ώρα πριν περιμένοντας τον εκδότη. Λες να ήταν ... σημαδιακό ?? Ο ηγέτης ... έπιανε τον εαυτό του να γίνεται ... προληπτικός όσο πλησίαζε στην "εξουσία" !!! Αλλά το ίδιο δεν παθαίνουν όλοι οι ηγέτες ?? Αποφάσισε λοιπόν να είναι ... γενναιόδωρος στις υποσχέσεις του ...
- Σταύρο ... απο σένα τώρα δεν θέλω τίποτα ... όταν κερδίσω τις εκλογές και ξεμπλέξω με το δικό μου μνημόνιο ... θα σου δώσω 300 μύρια στο Μέγαρο, θα σε "στείλω"(*) στην δικαιοσύνη για τα 57 που πήρες απο την Alpha ... ξέρεις εσύ, θα ρυθμίσουμε τα δάνεια του ΔΟΛ, με τα 300 θα μπείς δυνατά στο μεγάλο κανάλι και εγώ σου υπόσχομαι ... τα φίδια πως θα σου αδειάσουν την γωνιά !!! Θα την κάνω την κάθαρση εγώ Σταύρο.
(*) Ο καριόλης ο κεραμιδόγατος ... κόβει την ουρά του πως ... σε αυτό ακριβώς το σημείο ο ηγέτης ... έκλεισε το μάτι με νόημα στον εκδότη !!! Να τον πιστέψω ?? 

   Απόλυτη σιγή επικρατεί για μερικά λεπτά. Η αναπνοή του ηγέτη ακούγεται αργή, ήρεμη και σίγουρη σαν θρόισμα ... σε αντίθεση με εκείνη του εκδότη που μοιάζει ... άρρωστη, ασθματική. Ξαφνικά σπάει η σιωπή ...
- Deal Αλέξη ... deal !!!
- Deal Σταύρο ... αλλά θέλει καλή προετοιμασία το πράμα. Καταλαβαίνεις ... όλα θα γίνουν όσο εγώ θα "τελειώνω την διαπλοκή" !!! (*) Μην μας πάρουν και χαμπάρι.
- Βεβαίως βεβαίως ... Ακου πως θα γίνει ... Οταν εσύ αρχίσεις την δουλειά ... εγώ θα σου κάνω επίθεση ... ακόμα και αυτή την γάτα των Ιμαλαίων που κάθεται ακούνητη τόση ώρα στον καναπέ μπορώ να χρησιμοποιήσω ... είμαι γάτος εγώ σε αυτά ... παλιά καραβάνα 
- Είμαι σίγουρος ... αλλά πρέπει να δούμε όλες τις λεπτομέρειες 
- Αστο πάνω μου Αλέξη. Μην ανησυχείς !!! Θα τα ετοιμάσω όλα όπως εγώ ξέρω ... και τότε θα σε ειδοποιήσω !!!
- Οχι, οχι Σταύρο ... δεν μπορούμε να ξαναβρεθούμε υπό αυτές τις συνθήκες. Ξέρεις πως δεν εμπιστεύομαι κανέναν.
- Και για αυτό σκάς !!! Ξέχνα τους ενδιάμεσους. Οταν είμαι έτοιμος θα σου δώσω το σύνθημα !!!
- Σύνθημα ?? Τι σύνθημα θα είναι αυτό ??
- Θα βάλω αυτό το μαλακισμένο τον Ανδρέα τον γιό μου ... να παραιτηθεί απο την ΝΔ !!! 
- Με κολάζεις Σταύρο ... με κολάζεις !!!

   Εδώ σταματάει το καυτό αυτό ντοκουμέντο. Αλλά αυτός ο κεραμιδόγατος δεν με αφήνει σε ησυχία. Το ξέρω ... πως θα με βάλει σε περιπέτειες !!! Μου δήλωσε ευθέως και με έπαρση ... πως τα ντοκουμέντα που διαθέτει ... δεν τελειώνουν εδώ !!! Τον πρόγγιξα όπως του αρμόζει ... αλλά αυτός επέμεινε. Μου έδειξε μάλιστα την παρακάτω φωτογραφία ... και μου ζήτησε να μαντέψω σε ποιόν ανήκει αυτή η ταλαίπωρη γατούλα ...

   Στον Μπόμπολα ή στον Βαρδινογιάννη ?? Νιάου.  
   
 
                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

1. Δεν σχολιάζω σχολιαστές ... εκτός επιλεγμένων περιπτώσεων. Περιπτώσεων με ζουμί και ουσία και σε σχέση πάντα με το θέμα της ανάρτησης
2. Δεν με ενοχλούν τα μπινελίκια ... αρκεί να περιέχουν πολιτική ουσία
3. Επαναλαμβανόμενα στερεότυπα μηνύματα ... δεν προσφέρουν τίποτα
4. Οχι οτι τα ψευδώνυμα προσφέρουν κάτι σημαντικό ... αλλά χρειάζονται σαν ελάχιστη βάση "συννενόησης". Προτιμούνται τα ψηφιακά !!!
5. Μακρυά απο εδώ φασιστικά και κρυφοφασιστικά "τραγουδάκια" με την μορφή άποψης
6. Επιφυλάσσομαι για τον χειρισμό των τρόλ και των ερειστικών επιτηδείων ... κατά περίπτωση
7. Αλλο πολιτική αντιπαράθεση ... και άλλο παθολογικός αντικομμουνισμός. Η διαφορά βγάζει ... μάτι